FANDOM

Lista obowiązujących zasad na wiki. Złamanie ich może skutkować banem tymczasowym lub stałym, zależenie od popełnionego wykroczenia i powodów.

Ogólne

1. Zakaz wandalizowania artykułów, czyli między innymi:

  • nie usuwaj fragmentów lub całości artykułów,
  • nie dodawaj nie potwierdzonych informacji,
  • nie spamuj linkami.

2. Dyskusje są dozwolone, ale proszę o dostosowanie się do zasad dobrego wychowania i prowadzenie ich w miejscach do tego przeznaczonych (np. na forum).

3. Zakaz wojen edycyjnych. Jeśli masz jakiś problem z innym użytkownikiem, skontaktuj się z administratorem.

4. Przestrzegaj poradnika edycyjnego. Błędy są nieuniknione, ale jeśli pomimo upomnień są powtarzane, to poskutkują tymczasowym banem.

Interwiki

Jesteśmy połączeni z wikią angielską (en) i hiszpańską (es). Aby dodać bezpośredni link do artykułu w innym języku należy w danym artykule rozwinąć listę przy opcji "Edytuj", kliknąć "Interwiki" i wypełnić pola. Przykład na podstawie artykułu Weia Wuxiana:

Interwiki

Ewentualnie można to też dodać w edytorze źródłowym kawałek kodu [[en:Wei_Wuxian]] lub [[es:Wei_Wu_Xian]]. Po dwukropku lub też w polu strona wklejamy to, co na danej wikii jest w adresie www po wiki/.

Obrazki/Filmy

1. Źródło: dozwolone są wyłącznie obrazki z oficjalnych źródeł. Dodawanie fanartów jest kategorycznie zabronione - jedynym wyjątkiem jest dodanie fanartu na swojej stronie użytkownika, ale w tym przypadku należy podać źródło (stronę autora, nie portal typu pinterest), inaczej zostanie usunięty.

2. Tytuł: nazwy plików powinny być opisowe, np. wei_wuxian_donghua.png, nie screenshot_dskfs65.png.

3. Jakość: proszę o wgrywanie grafik o najwyższej dostępnej jakości, najlepiej bezpośrednio ze źródła, nie z repostów. Bez ramek i innych dodatków, w miarę możliwości oczyszczone z tłumaczeń (wyjątkiem jest oryginał).

4. Duplikaty: przed wgraniem pliku upewnij się, że nie jest już dostępny na serwerze.

5. Licencja: każdy obrazek musi mieć zaznaczony typ licencji. W większości będzie to "Plik używany zgodnie z zasadami dozwolonego użytku".

Poradnik edycyjny

Wszyscy edytorzy są proszeni o przestrzeganie zasad wyszczególnionych w poradniku edycyjnym, by wszystkie stosowane zapisy były konsekwentne na całej wikii. Propozycje i dyskusje są miele widziane, ale prosimy o nie pisanie ich w komentarzach do artykułów, a na przykład zakładając nowy temat na forum lub na stronach administracji.