FANDOM

Informacje ogólne

Xiao Xingchen (晓星尘, Xiǎo Xīngchén) to trzeci uczeń Baoshan Sanren, który odszedł z jej góry, by mieszkać wśród zwykłych ludzi.

Wygląd

To młody mężczyzna o szczupłej budowie ciała. Nosił białe szaty kultywacyjne i owinięty białym materiałem miecz przypasany na plecach. Szedł, jakby stąpał po chmurach. Zanim oślepł, jego ciemne oczy błyszczały delikatnością[1].

Po oddaniu oczu przyjacielowi górną połowę twarzy zasłaniał bandażem szerokim na cztery palce. Wysączała się z nich odrobina krwi, szczególnie pod wpływem stresu. Dolna część jego twarzy była dość przystojna, choć wychudzona[2].

Osobowość

Miał delikatną osobowość, ale solidne serce. Był powierzchownie łagodny, ale w środku zdeterminowany. Świat kultywacyjny opisywał go jako "chłodny księżyc i delikatną bryzę", w parze do "odległego śniegu i zimnego mrozu" Song Lana[3]. Dołączył do społeczności kultywatorów, by pomóc uratować świat[4].

Pierwotnie odczuwał sympatię wobec Xue Yanga ze względu na jego wiek, ukazując swoje dobre serce. Jednak był także inteligentny i w pełni świadomy zagrywek Jin Guangyao[1]

Zdawał sobie sprawę, że nie potrafi opowiadać historii[5].

Ciekawostki

  • Xiao Xingchen wychowywał sięw tej samej sekcie co Cangse Sanren, więc jest wujem kultywacyjnym Wei Wuxiana. Raz nawet opowiedział A-Qing historię swojej siostry kultywacyjnej, która miała możliwość poślubić bogatego przywócę sekty, ale wolała uciec z jego podwładnym, co wywołało u A-Qing ogromne niezadowolenie[5].
  • Song Lan, Xiao Xingchen, A-Qing i Xue Yang pierwotnie byli częścią innej historii, którą Mo Xiang Tong Xiu planowała w gimnazjum[6].
  • Według Mo Xiang Tong Xiu bardzo łatwo było doprowadzić Xingchena do śmiechu. Xue Yang i A-Qing dobrze o tym wiedzieli, ale nie powiedzieli o tym zainteresowanemu. Song Lan nie znał tego sekretu, ponieważ sam nigdy się nie śmiał i nie żartował[7].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Powieść, rozdział 118
  2. Powieść, rozdział 38
  3. Powieść, rozdział 30
  4. Powieść, rozdział 41
  5. 5,0 5,1 Powieść, rozdział 40
  6. Wywiad z autorką
  7. 10 dziwnych i zabawnych faktów o Mo Dao Zu Shi