FANDOM

Informacje ogólne

Wen Qing (温情, Wēn Qíng) to starsza siostra Wen Ninga i przywódczyni małej dywizji sekty QishanWen[1][2].

Wygląd

Została opisana jako piękna kobieta o ciemniejszej karnacji i słodkich rysach twarzy, choć jej mina była arogancka. Nosiła słoneczne szaty sekty QishanWen z płomieniami tańczącymi wokół rękawów i kołnierza, co podkreślało jej wysoką pozycję[1].

Osobowość

Pierwotnie była dumna ze swojego statusu ulubienicy Wen Ruohana. Upierała się, że okrutne czyny sekty nie miały nic z nią wspólnego, bo jest medykiem i nigdy nikogo nie zabiła. Przed Kampanią Zestrzelenia Słońca wielu miało nadzieję, że przejmie pozycję lidera całej sekty[1].

Kobieta nie znosiła bzdur, często besztając swojego młodszego brata za nieśmiałość i ryzyko, które podjął, gdy uratował przed Wen Chao Wei Wuxiana i Jiang Chenga. Mimo tego była na tyle miłosierna, że pomogła im się ukryć, dopóki rany Jiang Chenga się nie zagoiły[1].

Po Kampanii Zestrzelenia Słońca, która zakończyła się upadkiem sekty QishanWen, Wen Qing pokazała swoją wrażliwą stronę, kiedy błagała Wei Wuxiana, by uratował jej brata[3]. Jednak nawet później się nie zmieniła i często beształa Wei Wuxiana za wydane pieniądze[4] czy nowe rany[2].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Powieść, rozdział 60
  2. 2,0 2,1 Powieść, rozdział 74
  3. Powieść, rozdział 72
  4. Powieść, rozdział 76