FANDOM

Konferencja dyskusyjna to coroczne wydarzenie organizowane wśród sekt.

Opis

Konferencje dyskusyjne odbywają się co rok i są organizowane przez różne sekty. Wielka konferencja sekty QishanWen trwała siedem dni[1].

Podczas ich otwarcia na gości czekał wytrawny bankiet[1]. Następnego poranka rozpoczynało się forum dyskusyjne[2].

Jedną z innych aktywności były zawody łucznicze dla
Zawody łucznicze w qishan

Zawody w Qishan

uczniów poniżej 20 roku życia. Polegały na przykład na zestrzeliwaniu papierowych manekinów opętanych przez duchy i ignorowaniu nieopętanych wabików[2].

Historia

Konferencja dyskusyjna sekty QingheNie

Kiedy Wei Wuxian miał piętnaście lat, to razem z resztą gościnnych uczniów GusuLan dostał kilka dni wakacji, ponieważ Lan Qiren i Lan Xichen pojechali wziąć udział w konferencji dyskusyjnej sekty Nie[2].

Konferencja dyskusyjna sekty QishanWen

Konferencja dyskusyjna w Qishan

Konferencja w Qishan

Kiedy Wei Wuxian wciąż był młody, to miał okazję wziąć udział w wielkiej konferencji dyskusyjnej organizowanej przez sektę QishanWen. Wszyscy juniorzy musieli nałożyć czerwoną szatę z okrągłym kołnierzem i wąskimi rękawami, a także pas z dziewięcioma złotymi pierścieniami[1].

Podczas tej konferencji Wei Wuxian spotakał Wen Ninga i zachwycił się jego zdolnościami łuczniczymi. Wen Ning ostatecznie został zdyskwalifikowany przez Wena Chao z wzięcia udziału w zawodach, więc najlepsze wyniki osiągnęli Wei Wuxian, Lan Xichen, Jin Zixuan i Lan Wangji, choć ten ostatni wcześniej opuścił zawody[3][4].

Konferencja dyskusyjna sekty LanlingJin

Jakiś czas po śmierci Wei Wuxiana, Xiao Xingchen schwytał Xue Yanga niedługo po tym, jak zamordował sektę YueyangChang i przyprowadził go na dyskusję konferencyjną zorganizowaną przez Jin Guangshana. Po opisaniu jego zbrodni Xiao XingChen zażądał surowej kary[5].

Kolejna konferencja sekty LanlingJin została zorganizowana przez Jina Guangyao i Qin Su. Wzięli w niej udział między innymi: Jin Ling, Jiang Cheng, Nie Huaisang, Su She, Lan Xichen, Lan Wangji i Wei Wuxian w ciele Mo Xuanyu. Bankiet powitalny odbył się w Hali Blasku[2].

Jednak po bankiecie zapanował chaos, kiedy Wei Wuxian odkrył odciętą głowę Nie Mingjue w skarbcu Jina Guangyao. Następstwem tego wydarzenie było ujawnienie, że Mo Xuanyu to tak naprawdę odrodzony patriarcha Yiling i samobójstwo Qin Su[6].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Powieść, rozdział 45
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Powieść, rozdział 47
  3. Powieść, rozdział 51
  4. Powieść, rozdział 59
  5. Powieść, rozdział 30
  6. Powieść, rozdział 50