FANDOM

Spis innych sekt wspomnianych w powieści.

AnpingRong

Jeden z dodatków do audio dramy ukazuje zakończoną klęską randkę w ciemno między Jiang Chengiem a Rong Yan, młodą kobietą z sekty AnpingRong[1].

BalingOuyang

Sekta BailingOuyang (巴陵歐陽氏 Bālíng Ōuyáng Shì) była sprzymierzona ze znajdującym się nieopodal o wiele większym YunmengJiang[2]. W powieści wspomniany został jeden z jej członków, Ouyang Zizhen, romantyczny młodzieniec, który po raz pierwszy pojawił się w wątku o mieście Yi[3]. Jego ojciec był liderem sekty[4].

Różnice w animacji

W animacji w trakcie Kampanii Zestrzelenia Słońca sektą dowodzi Ouyang Xin. Dołączyli do wojny, ponieważ sekta QishanWen zniszczyła ich salę przodków i zabiła kilku członków klanu. Udało im się przetrwać tylko dzięki pomocy Lan Wangjiego[5].

HedongFu

Dołączyli do Kampanii Zestrzelenia Słońca pod wodzą Fu Huana. Zostali zaproszeni na naradę wojenną przez Lan Wangjiego i przybyli z ponad dwustoma kultywatorami[6].

LaolingQin

Poboczny klan sekty LanlingJin prowadzony przez Qin Cangye, przybranego ojca Qin Su i podwładnego Jin Guangshana[7].

MeishanYu

Choć nie było na tym samym poziomie co pięć wielkich sekt, to MeishanYu i tak mogło pochwalić się swoją potęgą. Po ucieczce Cangse Sanren i Wei Changze zmusili Jiang Fengmiana do zawarcia z nimi sojuszu poprzez małżeństwo z Yu Ziyuan[8].

Biorąc pod uwagę, że Jiang Fengmian rozkazał Jiang Chengowi odszukać w MeishanYu babcię i siostrę, to bardzo prawdopodobne jest, że w czasie Kampanii Zestrzelenia Słońca sektą przewodziła kobieta[9].

MolingSu

Nowa sekta pod dowództwem Su She[10]. Ich metoda muzycznej kultywacji była podobna do technik GusuLan[11].

RunanWang

Dołączyli do Kampanii Zestrzelenia Słońca pod wodzą Wang Jina. Jego motywacją było domniemanie wybicie jego rodziny i zgwałcenie sióstr przez sektę QishanWen[12].

Sekta w Ezhou

W serialu wspomniano sektę zlokalizowaną w Ezhou, która odwiedziła świeżo odbudowaną Przystań Lotosów po zakończeniu Kampanii Zestrzelenia Słońca[13].

Sekta w Pingzhou

W audio dramie pojawia się młodzieniec z nienazwanej sekty zlokalizowanej w Pingzhou[14].

TingshanHe

Zostali fałszywie oskarżeni o zdradę za sprzeciwianie się władzy Jina Guangshana. W rezultacie wszyscy członkowie sekty zostali zabici przez Xue Yanga i Jina Guangyao. Ich lilderem był He Su[15].

Yao

Sekta skupiająca się na sztuce, dowodzona przez Yao[4].

Różnice w serialu

W serialu sekta Yao znajduje się w Pingyang. Zostali prawie do cna wybici przez Wenów niedługo przed Kampanią Zestrzelenia Słońca[16].

YingchuanWang

Drobna sekta, która zyskała dzięki związaniu się Wang Lingjiao z Wen Chao[17].

YueyangChang

Główny artykuł: YueyangChang

Sekta z siedzibą w Yueyang. Większość jej członków została wymordowana w ich własnym domu przez Xue Yanga, który sprawdzał możliwości zrekonstruowanej Pieczęci Tygrysa Stygijskiego. Przeżył ich lider, Chang Ping i kilku nienazwanych kultywatorów. Kilka lat później Xue Yang udający Xiao Xingchena wybił resztę. Chang Ping umarł poprzez karę tysiąca cięć.

ZhoushanZhang

W audio dramie zostali uwzględnieni jako jedna z sekt biorących udział w nocnych łowach na górze Feniksa. Obserwujące ich kobiety powiedziały, że ta sekta znacznie się rozrastała, a to były pierwsze poważne zawody, w których brał udział syn lidera sekty.

Przypisy

  1. Audio Drama, sezon 3, ekstra 09 - Randka w ciemno
  2. Powieść, rozdział 84
  3. Powieść, rozdział 36
  4. 4,0 4,1 Powieść, rozdział 68
  5. Donghua, odcinek 13
  6. Donghua, odcinek 13
  7. Powieść, rozdział 47
  8. Powieść, rozdział 56
  9. Powieść, rozdział 58
  10. Powieść, rozdział 50
  11. Powieść, rozdział 80
  12. Donghua, odcinek 13
  13. Serial, odcinek 24
  14. Audio Drama, sezon 2, odcinek 4
  15. Powieść, rozdział 118
  16. Serial, odcinek 15
  17. Powieść, rozdział 52