FANDOM

Zaciemnione słońce (蔽日, Bì Rì) to czternasty odcinek pierwszego sezonu serii animowanej. Został wyemitowany 29 września 2018r.

Opis

Oficjalnie rozpoczęła się Kampania Zestrzelenia Słońca i wszystkie sekty połączyły siły przeciwko QishanWen. Pierwotnie przegrywali, ale szybko zaczęli zdobywać przewagę, szczególnie po tym, jak Nie Mingjue obciął głowę najstarszemu synowi Wena Ruohana, Wen Xu.

Lan Wangji i Jiang Cheng dalej szukali Wei Wuxiana. Szybko odkryli, że każde biuro nadzorcze, które planowali zaatakować, już zostało zdobyte, a Wenowie umierali na różne, makabryczne sposoby. Lan Wangji szybko zauważył, że to z powodu talizmanów egzorcyzmujących, których działanie odwrócono.

Kiedy w Chongyang odzyskiwali siły i przygotowywali się do następnej bitwy, Jiang Cheng ponownie spotkał się z Yanli. Poinformował ją o śmierci rodziców i przyznał, że wciąż nie wie, gdzie jest Wei Wuxian. Ich położenie zostaje odkryte przez jednego z Wenów, który natychmiast wysyła sygnał, by poinformować innych. Sekty Jiang i Lan natychmiast przygotowują się do bitwy.

Wang Lingjiao została zostawiona w biurze nadzorczym, ponieważ zaczęła popadać w paranoję. Przyklejone tam talizmany też zostały zmieniopne, więc wkrótce została zabita przez okrutne trupy.

Siły Lana Wangji i Jiang Chenga w Chongyang zostają osłabione, gdyż Wenowie mają zdecydowaną przewagę liczebną. Mężczyźni dowiadują się od Wena Chao, co stało się z Weiem Wuxianem. Ale zanim pada rozkaz zabicia ich, wszystkie ciała zmarłych Wenów ożywają pod wpływem muzycznego rozkazu nieznanego kultywatora grającego na flecie.

Postacie